LADING AV PLUG-IN HYBRID

LADING AV PLUG-IN HYBRID

HJEM, KJÆRE HJEM

Med en Land Rover Plug-in hybrid lader du for det meste hjemme.

Det er vanligvis den rimeligste og mest praktiske lademetoden – like enkelt som å plugge inn mobilen – og du slipper å reise innom bensinstasjonen for korte byturer.

LAD RASKERE MED HJEMMELADER

LAD RASKERE MED HJEMMELADER

Den raskeste lademetoden for en Plug-in hybrid er hjemmelading med en profesjonelt installert hjemmelader.
TRYGG LADING, UANSETT VÆR

TRYGG LADING, UANSETT VÆR

Alle ladebokser kan trygt brukes i all slags vær. Du er alltid klar til elektrisk kjøring uansett om det regner eller sola skinner.

LADING PÅ FARTEN

FØLG MED PÅ LADEFREMDRIFTEN OVERALT

LADETIDER FOR PLUG-IN HYBRID

Våre tall for DC-hurtigladepunkter, som vanligvis finnes på bensinstasjoner og langs hovedveier, er opptil 80 %. Dette skyldes at ladehastigheten reduseres betydelig over 80 % for å beskytte batteriet og optimalisere batteriets levetid.

BILENE Maksimal elektrisk rekkevidde AC hjem og offentlig lading (7kW) 0 – 100 % Rask DC-lading (50kW) 0 – 80 %
Nye Range Rover PHEV Opp til 121 km†† Fra 5 timer3 Fra 60 minutter
Nye Range Rover Sport PHEV Opp til 113 km†† Fra 5 timer3 Fra 40 minutter3
Range Rover Velar PHEV Opp til 61 km†† Fra 2 timer 16 minutter3 Fra 30 minutter3
Range Rover Evoque PHEV Opp til 68 km†† Fra 2 timer 12 minutter3 Fra 30 minutter3
Discovery Sport PHEV Opp til 61 km†† Fra 2 timer 12 minutter3 Fra 30 minutter3
Defender PHEV Opp til 55 km†† Fra 2 timer 30 minutter3 Fra 30 minutter3

††Oppgitte tall er et resultat av produsentens tester med fulladet batteri i samsvar med EUs lovgivning. Kun ment for sammenligning. Reelle tall kan variere. CO2-utslipp, drivstofføkonomi, energiforbruk og rekkevidde kan variere avhengig av faktorer som kjørestil, miljøforhold, last, hva slags felger og tilbehør bilen er utstyrt med, faktisk kjørerute og batteritilstand. Rekkevidde er basert på produksjonsmodeller med standard kjørerute.

1Besparelsene er beregnet ut ifra eksempler på daglig kjørelengde. De beregnes ved hjelp av WLTP eAER-rekkevidden i en Range Rover Evoque 1,5P P300e Plug-in Hybrid AWD Auto R-Dynamic (54 km), utnyttbar batterikapasitet (12,2 kWh), gjennomsnittlig strømkostnad i forhold til standard tariff (19p/kWh), og WLTP blandet kjøring i denne bilen ved lavt batterinivå (13,1 l/100 km). Sammenlignet med kombinert WLTP drivstofføkonomi i en RR Evoque 2.0P P200 AWD Auto R-Dynamic S (13,4 l/100 km) og en gjennomsnittskostnad per liter bensin (£1,35) som dekker samme kjørelengde i ett år. Korrekt på publiseringstidspunktet.
2Compatible smart phones only. Subject to market availability of third party provider platforms and mobile phone signal.​

3Charging times will vary dependent on many factors, including but not limited to: the age, condition, temperature and existing charge of the battery; facility used and duration of charge.​