NY RANGE ROVER SPORT

SPESIFIKASJONER
NY RANGE ROVER SPORT
RANGE ROVER SPORT DYNAMIC 24
D250 AWD AUTOMATIC MHEV
RANGE ROVER SPORT DYNAMIC HSE

RANGE ROVER SPORT DYNAMIC HSE

D250 AWD AUTOMATIC MHEV

YTELSE
Toppfart km/t 206
Akselerasjon (sek) 0-100 km/t 8,0
DRIVSTOFFØKONOMI
MOTOR
VEKT
TILHENGERFESTE
TAKLAST
DIMENSJONER
TAKHØYDE
BEINPLASS
LASTEKAPASITET
BAKKEKLARING – STANDARD
BAKKEKLARING – TERRENGKJØRING
VADEDYBDE
SVINGRADIUS

FORTSETT EVENTYRET

PERSONLIG DESIGN

PERSONLIG DESIGN

Velg blant en rekke ekstrautstyr og tilbehør.
RANGE ROVER SPORT SV EDITION ONE

RANGE ROVER SPORT SV EDITION ONE

Fascinerende, dynamisk og selvsikker.
RANGE ROVER SPORT MODELLER

RANGE ROVER SPORT MODELLER

Se hele modellutvalget.

*Se WLTP-tallene.

De oppgitte tallene er et resultat av produsentens tester i samsvar med EUs lovgivning. Kun ment for sammenligning. Reelle tall kan variere. CO22drivstofføkonomi, energiforbruk og rekkevidde kan variere avhengig av faktorer som kjørestil, miljøforhold, last, hva slags felger og tilbehør bilen er utstyrt med, faktisk kjørerute og batteritilstand. Rekkevidde er basert på produksjonsmodeller med standard kjørerute.

*Utnyttbart volum: Volum som målt med VDA-godkjente massive blokker (200 mm x 50 mm x 100 mm).

**Flytende volum: Volum som målt ved å simulere bagasjerommet fylt med væske.

Tallet som er oppgitt er NEDC2 -kalkulert fra produsentenes offisielle WLTP-tester i samsvar med EU-lovgivningen. Kun ment for sammenligning. Reelle tall kan variere. Tallene for CO₂-utslipp og drivstofforbruk kan variere i henhold til hva slags felger og dekk bilen er utstyrt med og hva slags ekstrautstyr som er montert. NEDC2 er tall som er beregnet med en offisiell formel fra WLTP-tallene, som tilsvarer hva de ville ha vært under den gamle NEDC-testen. På denne måten blir skatteberegningen korrekt.

‡‡WLTP er den nye offisielle EU-testen som brukes til å beregne standardisert drivstofforbruk og CO₂-utslipp for personbiler. Den måler drivstoff, energiforbruk, rekkevidde og utslipp. Denne testprosessen er utviklet for å levere tall som ligger nærmere reell kjøreatferd. Bilene testes med ekstrautstyr og med en mer krevende testprosedyre og kjøreprofil. Viser til de laveste/mest økonomiske tallene (med færrest alternativer).

Vekten gjenspeiler standardspesifikasjonene. Ekstrautstyr kan øke vekten.