EIER
-
Hva er mitt chassisnummer?
Chassisnummeret (VIN) er bilens identifikasjonsnummer og er unikt for bilen din. Chassisnummeret (VIN) er stemplet på en plate som er synlig nederst til venstre på frontruten. Se iGuide-appen for mer informasjon. Du får tilgang til appen her.
-
Hvordan erstatter jeg bilnøkkelen min?
Av sikkerhetsgrunner anbefaler vi at du tar kontakt med din lokale forhandler for alle bilnøkkelrelaterte spørsmål. Du finner din nærmeste forhandler her.
-
Hvor kan jeg få tak i en samsvarserklæring (COC)?
Samsvarserklæringer kan bare utstedes for biler som er kjøpt i EU. Vær oppmerksom på at det kan påløpe en kostnad for dette, som kan variere avhengig av marked. Ta kontakt med dittlokale marked for mer informasjon. Land Rover utsteder ikke samsvarserklæringer for markeder utenfor EU.
-
Hvor finner jeg spesifikasjonene til min Land Rover?
Du finner bilens spesifikasjoner på eierinformasjonssiden. Det kan påløpe et gebyr for tilgang til spesifikk informasjon.
-
Hvordan oppdaterer jeg satellittnavigasjonssystemet mitt?
For oppdateringer av satellittnavigasjonssystemet, besøk din lokale forhandler, finn dem her, eller besøk ditt lokale nettsted.
-
Hvilke dekk kan jeg bruke på min Land Rover?
Vårt godkjente utvalg av dekk inkluderer vinterdekk, helårsdekk og terrengdekk (kun tilgjengelig for Defender). Du finner dem her.
-
Jeg har en veteranbil og ønsker mer informasjon. Hvem skal jeg kontakte?
Send en e-post til Classic-teamet vårt på: sales@classic-jaguarlandrover.com. De hjelper deg gjerne. Du kan også besøke vårt Classics-nettsted.
-
Hva dekker garantien?
For all garantiinformasjon, inkludert utvidet garanti, besøk vår garantiside.
-
Hvor ofte må jeg utføre service på min Land Rover?
Bilen din registrerer på en intelligent måte når det er behov for service, basert på faktorer som kjørestil og kjørelengde. Vanligvis etter 24 måneder eller 21 000 km, avhengig av hva som kommer først*. Bilen og InControl-appen varsler deg når det er på tide å bestille service.
-
Hvor finner jeg en lokal forhandler?
Bruk vårt forhandlersøk for å finne din nærmeste forhandler. Hvis du ikke finner en forhandler, kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema.
-
Hvem kontakter jeg ved et havari?
Du må kontakte din havaritjeneste. Telefonnummeret finner du i InControl-appen. I garantiperioden vil havariknappen i taket ringe havaritjenesten.
SALG
-
Hvordan importerer jeg en Land Rover?
På grunn av ulike krav til spesifikasjoner, service og garanti kan vi ikke gi direkte support i forbindelse med personlig import av biler. Vi kan heller ikke gi ytterligere informasjon om denne prosessen eller utstede en samsvarserklæring, ettersom bilen må testes/inspiseres tilsvarende for det aktuelle markedet.
Vær oppmerksom på at Land Rover produserer og leverer biler til markeder som sikrer at bilens spesifikasjoner både samsvarer med gjeldende lokal markedslovgivning og er egnet for miljøet den skal brukes i. Dette støttes gjennom Land Rovers nettverk av offisielle importører, franchise-forhandlere og autoriserte verksteder som har fått opplæring i salgs- og servicemarkedprosesser.
Derfor anbefaler vi at du kontakter din lokale forhandler og transportavdelingen i ditt marked før du importerer en bil.
-
Jeg ønsker å kjøpe eller finne ut mer om Land Rover. Hvem kan jeg kontakte?
For alle henvendelser om kjøp av en Land Rover eller informasjon om hva som følger med kjøpet, ta kontakt med din forhandler.
-
Jeg vil gjerne vite mer om pansrede kjøretøy, SVO og TDMS Land Rovere. Hvem kan jeg kontakte?
Send alle spørsmål via e-post til svo@landrover.com eller armourd@jaguarlandrover.com. Les mer om SVO her, eller ta kontakt for TDMS-biler.
GENERELT
-
Jeg vil gjerne kontakte Land Rovers kundeservice. Hvem skal jeg sende henvendelsen til?
Send alle henvendelser til kundeserviceteamet i ditt lokale marked, så vil en Land Rover-representant ta kontakt med deg. Finn oss i ditt marked her. Alternativt kan du fylle ut kontaktskjemaetog velge globale kundehenvendelser: oppgi fullt navn, kontaktinformasjon, chassisnummer, bostedsland og navn på lokal forhandler.
-
Jeg ønsker å jobbe for Land Rover. Hvordan søker jeg?
Besøk vårt karrierenettsted eller kontakt oss via e-post på: INTLOPPS@jaguarlandrover.com.
-
Jeg ønsker en fabrikkomvisning. Hvor finner jeg mer informasjon?
Du kan lese mer om alle våre fabrikkomvisninger her.
-
Hvor kan jeg få tak i en brosjyre?
Du kan laste ned en digital brosjyre her. Alternativt kan du besøke din lokale forhandler. Vær oppmerksom på at Land Rover ikke har et sentrallager.
-
Jeg er interessert i en kjøreopplevelse. Hvor finner jeg mer informasjon?
Du finner mer informasjon og ditt nærmeste Experience Centre her.
*Avhengig av marked.